Aysemm44 IKRAM_01 Ay maşllah Allah uzun ömürler versin kaderini güzel yazsın inşallah bebişin gözün aydın 😍
Celinonn IKRAM_01 MaşaAllah rabbim uzun güzel sağlıklı hayırlı ömürler nasip etsin inşaAllah 🙏🏻🙏🏻 bişe sorsam size sezeryan mı oldunuz acaba ve lavman yapılıyor mu
IKRAM_01 Celinonn Sağol canım amin Allah razı olsun ❤️🤲🏻 Ben 2. Bebeğimi özelde yapmıştım lavman yaptılar. Bu bebeğimde şehir hastanesindeyim yapılmadı. Ama uyuşturmadan sonda takıldı 😔😔
Celinonn Hımm ay ikisinden de korkuyorum ya merak ettim acaba yapıyolar mı diye şehir hastanesinde neden yapmadılar acaba 🤔🤔