Arkadaşlar merhaba 37 haftalık hamileyim haftaya pzt doktor randevum var o hafta sezeryan olacağım inşallah doktorum kanama su gelmesi olunca hemen hastaneye gel dedi bebeğim 2 hafta önden gidiyor son 2 gündür rahmimde karnımın alt tarafında ağrı var özellikle uzandıktan sonra kalkınca falan oluyor ama onun dışında kanama ya da başka bir şey yok sizce normal mi ilk gebeliğim ?
Bir kaç gündür temizlik yapıyorum ondan mı ağrı yoksa bebeğimin hareketlerini hissediyorum