tugcesakzci Dadymom1 Yokmuş kuzenim cuma günü gitmişti bir kaç ay olmayacağını asistanı olacağını söylemişler iş seyahati sebebiyle o da çok seviyor aşırı iyi bir doktor ordan aklımda kaldı 😂😂😂
Dadymom1 tugcesakzci Zaten doğumuma 1-1,5 ay kaldı. Normalde Burçin Hoca, Ece Hoca takipliydim sürekli. Bir de Necati hocaya gideyim demiştim, ilk olacaktı 😅 olamadı 🥹
Dadymom1 tugcesakzci Necati Hoca bugün hastanedeydi ve hasta kabulü yapıyordu. Ben size istinaden randevumu iptal etmiştim. Yanlış bilgi paylaşmışlar sanırım sizinle.
Sym_nr 063806 bende 30 haftalığım sadece sezeryan doğum için fiyat almak istiyorum sende uygunsa bi yer bulursan bundan yazar mısın canım bilkente gidiyorum ama kafam bu ara karışık sezeryan konusunda 😄
063806 Sym_nr bende 31+3 oldum hala bulamadım iyice kafam karıştı, Yenimahalle devlet,etlik şehir,birde özel Ortadoğu arasında kaldım.A life paket daha uygun tek dogum daha pahali fiyat verdiler 🤷🏻♀️
Lolisko 063806 Sincan koru hastanesi ile görüştüm bende sadece doğum 17500 dediler. Ben orayı düşünüyorum. Size de fikir olsun
Elifela 063806 bende sadece doğum paketi alacaktım 30 dedi ya aşırı pahalı ve Eylül ayında 13-14 olan fiyatı nasıl böyle katı katına çıkardılar anlamıyorum aşırı gereksiz bence
Cemre44 Koru Çukurambardan fiyat aldım orada istediğim bir doktor vardı ön görüşme de yaptık hatta doktorla. Büyük ihtimalle bu hafta anlaşmayı yapacağız. 40 bin dediler.