zehmva_ sezaryen olmuş biri olarak soyleyim birkaç gün zor oluyor lifli gıda tüket daha kolay wc ye çıkarsın. Kendine gelince yürümeye çalış aşırı yorulmadan . En önemlisi de kimseyi dinleme . Kendine odaklan sen iyi olursan bebekte iyi olur. Başta sütün gelmeyebilir ama asla pes etme inan geliyor Bi şekilde önemli olan bebeğin memeyi tutup emmesi. Tutmasa da korkma Bi şekilde tutuyor . Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 1 hafta sonra da benim 2. Sezaryenim olacak 🤲