Kızlar saat 8 de su geldı az bıse sonra hafif sancı oldu ama sonrasında su gelmedi bu saat oldu sancı da yok 2.ci gebeliği 39 haftalıgız bebekte gerginleşiyor sürekli karnım sekılden sekıle gırıyor devlete gıdecegım dogum ıcın nesne gıtmıyosun sımdı dıyenler olacak sancı baslasın dıye beklıyorum yada su gelmesını beklıyorum hastanede cok parmak atıyorlar her gelen korkuyorum sancıdan cok o acı verıyor nasıl olacak bılmıyorum dogum dua edın kolay olsun