nesli3452 Normal doğumda bebek doğum pozisypnunda ama sağda biraz doktor sol yanına yat sola geçsin biraz dedi öle isteniyormuş sizde nasıldı merak ettim şartmı öle bişi
Aybarssmom_ Bi bilgim yok ama benim bebeğim de kanala girmemişti mesela doğum sırasında ebe yukardan bastırıp indirdi
Nesfur41 Aybarssmom_ Ay getçekten mi benimki de daha kanala inmedi çarşamba suni alıcam inşallah iner ya ya da indirirler
Minigiim-vebenn52 Şart değil sağdan da kafasını sokabilir bebek kanala doktor niye öyle dedi bilmiyorum ama dinle doktorunu sola yat
Aybarssmom_ Minigiim-vebenn52 aslında hafif bi ağrı hissettim ama o an ıkınma vs falan ona çok takılamamış olabilirim emin değilim ve hâlâ yarım yamalak hatırlıyorum o onları 😁
Minigiim-vebenn52 Nesfur41 benimki de inmedi hala siz kaç haftalıksınız ben 39 oldum bugün başını kanala dayamış dedi sadece doktor ama hiç rahatlık hissetmiyorum göğüs altında karnımda düşmedi
Nesfur41 Minigiim-vebenn52 Valla ben tam 40 oldum bacım aynı benim de karnım yukarda midem hep boğazımda inmedi yani rahatlama yok açılma da yok çarşamba sabahtan gidicem işte suniyle bakalım inşallah dayanırım 😂 önlüklerle hastaneden kaçmam 😂😂
Minigiim-vebenn52 Nesfur41 bende suni alcam gibi gözüküyor gözümün önüne geliyo yerlere yatıp ağlicakmışım gibi inşallah kolay geçer benimde kontrolüm yarın bakalım inşallah bekler 40-41 e kadar da kendisi gelir suyunda azalma olursa suni ile başlatırız dedi doktor 🥹