Glsm-19 Kızlar adetim 3gun vardi yani cumartesi günü yaptım bu testi bisey yok ama çok çok silik gözle bile çok zordu yani ama şimdi baktım böyle bi çizgi çıktı 2 yıl oldu istiyoruz geçen ay kimyasal oldu şuan çok şaşırdım sizce varmi
Meryemaydin Glsm-19 Bende bu şekilde hamile olduğumu öğrendim hatta yaptım 5 dakika bekledim negatifti. Aradan iki gün geçti bir baktım iki çizgi hemen başka test yaptım. O da öyle çıktı. Kan tahlili verdim. Hamileymişim
Glsm-19 br2023 canım dün baktım 15 20 dk sonra pek göremedim bugün aslında atacaktım eve geldiğimde baktım böyleydi
br2023 Glsm-19 kuruma çizgisine benziyor en iyisi siz vaktinizi bekleyn geçtiği zaman tekrar yaparsnz inş pozitif görürsün 🤗
Bernadereci Evet canım kuruma çizgisi bu bende böyle çok test yaptım hatta benimkiler daha belirgin çıkıyodu ama yaptıktan 1 saat sonra falan tekrar şansını dene bi kan ver için rahatlasın
Glsm-19 Meryemaydin ay saol canım şuan içimde birazcık olsun umut oldu teşekkürler inşallah canimm vardır bendede
Glsm-19 Meryemaydin ben daha öncede böyle hamile kaldığımı öğrendim kimyasalla sonuçlandı ama şuan gene merak ettim yani o kimyasaldan sonra yaptığım hiçbir testte böyle karsilasmamistim biraz olsun umut yeşerdi gercekten
Glsm-19 Meryemaydin yok canım günüm de regl oldum maalesef doktoruma gittim femera başlattı 4. Gun bugün perşembe gidecem inşallah bu ay olur😔