Merhabalar bacaklarimdaki kasilmadan ve kramplardan dolayı sezeryan olacağım doktorum 38+4 de yapacak tarih verdi ama internetten baktığım kadarı ile 39haftadan önce yapılan sezeryanin bebek için sağlıklı olmadığını söylüyorlar benim haftam erken mi acaba kafam çok karıştı 🥴