Lebis6 Merhabalar 2. Hamileliğim 2 ocakta ilişki oldu 8 ocakta adet olmam gerekiyordu ama olmadım bugün kan verdim ve gebe olduğumu öğrendim 0’65 hcg 1,5 haftalık şuan başına gelen var mı
Lebis6 Tubatgn tıp merkezinde kan verdim onların attığı çizelgeye göre sonucum hamile olduğumu gösteriyor
Lebis6 Ayys6-nr Selma-bttl 7 gün adet olmayınca test yapmak istedim bu tavırlar bu konuşmalar ne ya insanca bi soruydu
Selma-bttl Bu ne hız bu ne acele bebek 9 ay da doğacak Allah sabır versin zor dayanirsiniz siz bu sabırsızlıkla
Ayys6-nr Hayır yanlış anladınız , tavır falan değil ama bu veya değeri gebelik olmadığını gösteriyor.
Lebis6 Ayys6-nr yanlış değerlendirdim sanırım tamamdır bana da saçma geldi zaten netteki bilgilerle öyle olduğumu düşünmüştüm bi buraya da sormak istedim
Lebis6 Ayys6-nr bide ayrıca testvyaptırdığım yerde ki değerde öyle yazıyor neyse bakacağım biraz bekleyeyim
Lebis6 Ahsen2024 hayır bugün kan verdim sadece de sanırım raporu ben yanlış yorumladım ya adetim de hiç böyle gecikmez günü günü ne olurum o yüzden öyle sandım sanırım
Sedef0 Merhabalar benim 7 ocakta regl olmam gerekiyordu olmadım 12 ocakta kan verdim negatif çıktı. Adetimde düzenlidir, geç döllenme olabilir mi
Lebis6 Sedef0 tam bilmiyorum 1 haftayla benimde negatif çıktı geç döllenme olabilir testi sonra tekrar edersiniz bende öyle yapacağım
Lebis6 Buseirgit bi tuhaflık vardı zaten😬 algılayamadım adette olmayınca yanlış değerlendirmiş oldum neyse iyiki yazmışım 🫠 farkındalık oluştu 😬 eşimede söylemiştim işte emin olmadan neyse sabah söyleceğiz artık 🫠