Busra131123 Kızlar merhaba. 9+1 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri beslenmeme dikkat etmeme ve çok su içmeme rağmen aşırı kabızlık sorunu yaşıyorum. Acaba sizlerden bu durumu yaşayan, doğal çözümü olan veya bu konu hakkında ilaç kullanan var mı?