Erva18 Kızlar hamilelik belirtiniz neydi mesela sol tüpüm kapalıymış ama sol kasigimda ağrı oluyor ader sancısı mı oluyor boyle yani kapalı tüp tarafından şancı olursa tutmamış mı oluyor sizin belirtiler nelerdi
Cikcik00 Erva18 benimde tek tüpüm var dış gebelik yüzünden şuanda hamileyim ama o şekilde sancıdan bişey bilemezsin adet olurken de olmayan tüpümün yeri çok ağrı yapıyor
Gul_se77 Erva18 bnde tek tupluyum yumurtlama günümü anlıyordm tüpün olmadığı taraf ağrıynca o tarftn yumurtladgmz için o ay boşa gidiordu Hamile kaldığımda belirtim var olan tüpümun tarafı ağrımasiydi
Cikcik00 Gul_se77 tüp olmayınca artık olan taraftan yumurtlama devam etmiyor mu her ay adet olmaya devam ediyoruz çünkü yumurtlama olmasa adette olmazdı harelde
Erva18 Gul_se77 benim işte kapalı olamayan tüp tarafı hiç ağırmiyor maalesef😥yani herhalde ordan yumurtlamiyorum
Gul_se77 Cikcik00 bir ay sağ bir ay sol taraftan yumurtluyoruz düzenli olark her ay ayni taraftan yumurtlamiorz
Cikcik00 Gul_se77 evet öyle olduğunu biliyorum da bende biri olmayınca hep diğerinden devam ediyor gibi düşünüyordum yani adet olduğumuz için
Gul_se77 Erva18 illaki o taraftanda yumurtlarsin canm önemli olan yumurtlama günlerini bilmek ve değerlendirmek
Cikcik00 Busraltn tam hatırlamıyorum da bi kaç gün sonra olmuştu galiba ama diğer ay normale dönmüş oluyor zaten
Cikcik00 Busraltn benim şuan 4.gebeliğim 1.dış gebelik olmuştu Bi seneyi biraz geçtikten sonra 2.oldu kalbi durdu 3. De gene birbuçuk yıl geçti kimyasal oldu 4.şimdiki de kimyasal dan 2 ay sonra oldu