Glcbusy Ben temmuz ayında rahim filmi çektirdim ve 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim bi riski var mıdır acaba ? Benim gibi yaşayan varmı?
Rukoss Glcbusy ben canım 26 temmuzda çektim Eylül’de hamile kalmışım ama maalesef dış gebelik oldu benimki
gncnzl Glcbusy rahim filminden sonra ikizlere gebe kaldım. Şu an 31. Haftaya giriş yaptık çok şükür ☺️
Annevekizi Glcbusy Haziran’da rahim filmi çekildim temmuzda hamile olduğu mu öğrendim çok şükür sağlıklı şuan 29 haftadayiz
_mom22 Ben rahim filmi çekildikten bir hafta sonra hamile kaldım şuan 36 haftalık gebeyim hamdolsun bir sıkıntı yok şimdilik
Glcbusy _mom22 inşallah çıkmazda bende korktum açıkçası doktorum film çekilirken o yumurtalık radyasyon almıştır tabi ki dedi ama şuan herşey uyumlu gidiyor dedi bende endişelendim.
Glcbusy Annevekizi hemen hemen aynı sayılırız 26+4 bende bi sorun olmadan sağlıklı bir şekilde kucagımıza alırız inşallah
papatya_hy Glcbusy Yiaaa bende rahim filmi çektim çektikten 15 gün sonra adet oldum su an 2. Adetime 1 hafta kalmış inşallah bende hamile olurum