Songulum Arkadaşlar ben düzensiz adet oluyorum ama aralık ayında kimyasal gebelik geçirdim son adet tarihim 21 Aralık 2 gün evvel idrar testi yaptım negatif bu saatten sonra pozitif olurmu
Ebbruc Songulum benimde düzensiz ve ben 18.günde hamile olduğumu öğrenmiştim geçen sene. Olabilir de olmayabilir de stres yapmadan ya bekleyeceksiniz ya da bi doktora görüneceksiniz
Sedef0 bebegimibekliyorum__ ben gecikmenin 8.gününe girdim cuma günü kan verdim negatif çıktı geç döllenme olabilir mi
bebegimibekliyorum__ Sedef0 olabilir canım benim gecikmenin 10. Gününde negatif görenler bile var sonradan pozitife dönüyor adet tarihine yakın yumurtladıysan geç döllenme olur geç belli olur bebek inşallah vardır şeninde benim de tüm isteyenlerin
Songulum Ebbruc en son adet tarihim 21 Kasım yani 24 gün geçikme var ama ben de pko var yani düzensiz yumurtlama da olmuş ola bilir bilmiyorum
Songulum Ebbruc bu ayın 23 de randevum var bakalım inşallah hayırlı haberler alırım geç döllenme olmuş olsun çok istiyorum 🥲