Liyamm1 Merhabalar kizlar,bugun 17+1 olduk 3 gündur her aksam/gece baş agrısı çekiyorum 😵💫😮💨. Aceba baş agrısına ne iyi gelir? Ve geceleri karnimin altina ağri girior agırlık hissediyorum normal mi ? Tesekkür ederim 🌸