Kubuslendiniz Nasıl geçiyor? Nasıl hissediyorsunuz? Hazırlıklar nasıl gidiyor? Neler aldınız veya ne tavsiye edersiniz? Ben daha hiç kıyafet vs almadım, sadece zam gelmesin diye yılbaşından önce odasını ve bebek arabasını almıştım. Heralde 1-2 haftaya da kıyafetlerini vs almaya başlarım diye düşünüyorum. Doğumu düşündükçe heyecan basıyor 😵💫 Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏
nurcan05 Kubuslendiniz her şeyini aldım bir bebek arabası kaldı geceleri uyuyamıyorum hiç prilam kullanıyorum hala çok uyutuyor ama içmeyince kusuyorum siz nasılsınız nasıl gidiyor bebeğiniz kız mı erkek mi benim kız hareketlerini hissediyorum ama sürekli değil öyle 🥰
Kubuslendiniz nurcan05 ay ne güzel her şeyi hazırlamışsınız. Benim oğlum olucak inşallah. Bende bazı geceler heyecandan uyuyamıyorum. Zaman yaklaştıkça doğum korkusu sarıyor sanki hep nasıl olucak diye düşünüyorum. Sizin ilk gebeliğiniz mi? Kız bebekleri kusturuyormuş evet :( ama halâ devam etmesi enteresan açıkcası. bende de gaz problemi var karnım sürekli şiş şiş.
nurcan05 Kubuslendiniz ilk bebeğim olacak 🥰 valla en başından beri kusuyorum ilaç içince kusmuyorum Allah’tan sizin ilk bebek mi ☺️
bitanemiz24 Benim de oğlum olacak şükür iyi geçiyor çok aktif olursam ağrılar oluşuyor elhamdülillah güzel telaş bunlar
Sofyayolda Bizde beşik bebek arabası hallettik biraz kıyafeti var ama zıbın,banyo seti, şampuan vs falan onları tamamlamamız lazım hastane çıkışı ve kendime lohusa takımları falan da almadım 😂😂 küçükler baya var yine de 🌸
Melikeevren8 nurcan05 bendede aynı durum var 26+3 cüz bizde hala bulantılar devam ilaç içinde çok şükür bide kasık ağrılarım oluyor doktorum normal diyor ama bebeğim aşağıda duruyor biraz ondan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum sizdede var mı böyle sorunlar 🥹
Kubuslendiniz nurcan05 evet ilk gebeliğim böyle olunca heyecan dorukta oluyor birazda tecrübesizlik çok oluyor. Allah hepimizi iyi doktor ve ebelerle karşılaştırsın
nurcan05 Melikeevren8 sağ tarafta basınç var dedi doktor 20.haftada tuzlu şeyler yeme ağır kaldırma stres yapma dedi sadece dikkat ediyorum herhangi bir şikayetim yok çok şükür haftaya kontrole gideceğiz 28.haftada bakalım inşallah bir sorun yoktur 😚
Kubuslendiniz Melikeevren8 canım kasık ağrıları bende de var ve benimde bebek aşağıda duruyor sanırım baskı yapıyor. Bende soruyorum doktoruma bir sıkıntı yok normal diyor. O yüzden endişelenme. Pilates topu ile pelvis hareketleri vs yapınca rahatlıyor deneyebilirsin. Youtube’dan bakarak yapıyorum tavsiye ederim.
Sofyayolda Kubuslendiniz Bebek arabası ve puseti Kraft s time aldık beşiği sepet beşik ahşap marka babymörn kıyafetler e bebek civil karışık 😀