Kızlar kaynanam çalıştıgı yerden anne yanı beşiği getirecek böyle oval tahta pahalı model olanından. Henüz ortada değil tbi🌝 bugün e bebekte geziniyorduk fiyatların çoğu uçuk çoğu normaldi. Anne yanı beşiğine falan baktık büyük modeller küçük modeller derken kafamız karıştı. Eşim küçüğüne bakıyordu ben ise büyüğüne bakıyordum ama aklıma yatak odası geldi sığmayacak kadar büyüklükteydi. Küçüğü alırsak sığar dedi, Zaten çocuğa oda da yapacagız her yer yatak mı olacak dedi söylendi eşim. Yani mantıklı.. kararsız kaldım yatak konusunda.