YadeOmer
Aynısını bende yaşamıştım aramamıslardı son gün ögrendim ve o gün nöbetim vardı işten bi şekilde izin aldım ve sabah kursa gittim erkenden açmışlardı gelen olur diye giriş belgesi alabilmek için bi sıkıntı olmadı giris belgemi alıp okula geçtim sende sabah erkenden kursa git bende belgeni al okuluna geç zaten sorular kolay gecersin