Bende ilk gebeliğimde de ikinci gebeliğimde de adetten sonra kahve lekelenme tarzında geldi ilkinde hemen progestan kullandım ve kesildi ikincide ise maalesef nasıl olsa yerleşme kanaması diye progestan içmedim ve düşük yaptım şu an hâlâ düşüğüm devam ediyor..