Aysee04- Kimyasal gebelik geçiyorum 5 6 gün kahve lekelenme olfu şimdi adet olmadan ilişkiye girsem gebe kalabilir miyim
Myrtle Aysee04- bende kimyasal gebelik 6 gun normal regl gibi sürdü. Bi daha adet gormeden hamile kaldim. Kahverengi degil normal adet gibiydi 🤔
Bsss Bende bu ay kimyasal gebelik geçirdim türk kahvesi tonunda bir kanama geçirdim bildiğiniz regli gibi sürdü 5. Günüm yarın klomen başlayacak doktorum bakalım bir sonraki aya gebe kalcakmıyım bende merakla bekliyorum
Bsss Erva18 evet testler pozitifti sonra negatife döndü reglim 5 gün gecikti doktora gittim kimyasal olduğumu öğrendim