sev_lay25 Kızlar hiç çatlağım yoktu neredeyse ama son haftama yaklaştım ondan dolayı sanırım göbeğimin kenarları çatlamış hangi kremi veya yağları ne Önerirsiniz kullanan yada memnun kalanlarınız var mı bana yardımcı olsanız bu konuda sevinirim 🙏🏻
denizalismom sev_lay25 genetikle alakalı bişey bu çatlak. Bazen bişey kullanmayanlarda olmuyor bazen de 3 tane ayrı ayrı krem kullan yine de oluyor🤷🏻♀️ben 26. Haftada çatlamaya başladım kullanmama rağmen. Bio oil,lierac ve Hindistan cevizi yağı ve bol su içmeyi öneriyorlar🌸
Birmeftuunn Kızlar dalin yağı kullanıyorum ben maksat nemli kalsın markalar çok pahalı 400 500 e satılıyor yazık günah ben memnunum dalinden❣️
scucer Çatlak olmaması icin guzel catlaksız genler gerekiyor 🥲 onun dışında ne kullansak boş gibi olacagı varsa oluyor, ama yine de boşlamamak lazim en azindan acısını alır badem yagı,bebe yagı,vazelin nemlendiriyor en azindan kasintiyi aliyor
denizalismom Serendipity16 yapmıyor diye biliyorum. Ben bio oil kullandım yapmadı. Gebelikten dolayı maalesef ki göbeğimde oldu ama yağ kullanmadan önce.
Serendipity16 denizalismom benimde hamilelikte göbeğimde kıllanma başladı bu yağlar daha da arttırır diye korktum ama çatlak oluşmasın diye aldım yağı da bakalım inşallah daha fazla arttırmaz
Golge2 2 kutu lierac 1 kutu mustela bitirdim ayrıyetten bebek yağı sürdüm ama bigün bi baktım çatlamışım 😟 bünye ve genetik meselesi