2lokummannesiii Kızlar sizin bebişte yukarı baskı yapıyor mu yani ayaklarıyla itiyor mu bugün nefesimi sıkıştırıyor sanki. Gerçi oğlum hasta ona üzüldüm üzülüyorum ondan mı bilmiyorum.
ElifKarata 2lokummannesiii valla yukarı âşa sağa sola heryere yapıyor. Ama en çokta vajinamda Bi ağrı sizlama var ya. Yürürken daha da artıyor.
Yagmurakyurek 2lokummannesiii göğüs kafesimde bende ağrı yasiorum 33haftadan beri bebeğim doğum pozisyonunda uygulamada 34yazior ama doktorum 35dedi haftasını ama ben uygulamaya göre gidiorum bazen alanı daraldığı için öyle
2lokummannesiii ElifKarata evet o bende de var göbeğim tam dikte değil aslında aşağıda taşıyorum biraz ama geriyor mu ayaklarını nedir anlamadım. Bazen vajinada aşırı sızlamam oluyor çıkacak sanıyorum tabi o kadar kolay değil😂
Neslihankelesoglu Bende 35 haftalık hamileyim oluyor göğüsüme doğru bazen vuruyo . Yürüyünce de ağrım oluyo kasık kısmımda.
2lokummannesiii Neslihankelesoglu benim göğüs kafesime kaburgalarıma baskı yapıyor. Yürürken aşağı baskıda cabası zaten.
ElifKarata 2lokummannesiii dogsalar rahatlicaz biraz 🥰🤣 yenidogmus gibi valla anneliğin her evresi çok zor Allah yardımcımız olsun sagsalim kavuşalım