Eslem2112 Kizzlar bir anda gözlerim beyaz gordu sonra sis varmış gibi gördüm acaba neden olabilir aranızda böyle bir durum yasayan oldu mu 27+1 günlük hamileyim
Beybitooo Eslem2112 yüksek değil mi 16 9 yüksekliğinden de olabilir teyzem de yükselince çarpıntı ve bayılma hissi oluyordu
bebosmommy Eslem2112 gebeliğe göre çok yüksek 12 ye 8 üstü tehlikeli internette de yazıyor bir doktorunuza danışın tansiyonunuz çıkmış kontrole alırlar geçmiş olsun tekrardan canım ❤️
1yenianne11 Eslem2112 kuzum hemen bir doktora gitseydin Allah korusun yüksek çıkmış tansiyonun doktorum bana hep 14/9 olunca koş acile hastaneye demişti endişelendirmek istemem özür dilerim ama muhakkak git derim
Eslem2112 1yenianne11 canım biz ambulansi çağırdık çünkü Baya kotuydum hemsir dedi evde düşürmeye çalışın eger düşmezse acile götürelim ama salgın var beni dinlerseniz gitmeyin dedi öyle diyince bende şuan dinleniyorum ama baş ağrım hala devam ediyor bulanık görme geçti çok şükür
1yenianne11 Eslem2112 çok geçmiş olsun kuzum dikkat et kendine lütfen aralıklarla kontrol et eğer cihazın varsa karanlık bi odada baş ağrın için dinlenmeye çalış veya uyumaya migren var bende bende öyle yapıyordum iyi geliyordu en kısa zamanda iyileş 🙏🙏
Premsesko Eslem2112 Acilen hastaneye gidin o hemşir kimse şikayetçi de olun. Gebelik zehirlenmesi geçiriyor olma ihtimaliniz çok yüksek.