Brcshn89 Hamile iken saç boyatan oldu mu ? Benim doktorum önermedi kimisi de 4 aydan sonra boyanır diyormuş
Aygun197 Brcshn89 ben 2 ayda boyatdım bir tek kokusunu almamaya dikkat etdim internet de öyle söylemişdi doktor
Nnoktaa Brcshn89 hamileliğimi bilmiyorken boyatmıştım kuaförde. İçim rahattı çünkü normalde de doğal boya kullanıyordu. Bir de 6. Ayımda boyatmıştım.
Brcshn89 @"genc2kizanne genc2kizannesi maalesef bende bekleyeceğim 😇 hayırla doğurun sizde Allah analı babalı büyütsün. Sağlıkla gelsin
Minigiim-vebenn52 Doktorun zaten önermemiş bence boyatma yani boyatan olsa boyatacak mısın doktorun önermediği halde ? Bitkisel bazlı boyalarda bile kimyasal varmış kuaförüm öyle söyledi