Anneler bu konuda ikiye bölünmüş durumda ben alınması gerektiği taraftarıyım he sorsanız aldım mı almadım çünkü eşim ve annem ya bebek emerse ona gerek kalmazsa boşuna o parayı vermeyelim baktık ihtiyacımız var gider hemen eczaneden alırız dediler, bende da gelir korkusuna hemen alalım istemiştim ama maalesef aldırmadılar.. bence alınıp hastane çantasına koyulması lazım özellikle sezaryen vs olunacaksa sütün az gelme olasılığında sağıp bebeğe vermek çok mantıklı.. bazı hastaneler temin ediyormuş galiba tam emin değilim. Alacaksanız da Philips aventin elektrikli göğüs pompasını öneririm