Nezisozturk07 İkili tarama testim orta riskli çıktı fetal DNA yatırdık sonuç çıkmasına daha var.Ama benim düşünmekten içim içimi yiyor. Burda başka şeylere odaklanmaya çalışıyorum kafa dağıtmaya ama yok içim de sıkıntı
Neslihankrhmt Nezisozturk07 ultrasonda birşey yoksa takma kafana canım 🥰👶🏻 bebeğinle geçireceğin güzel günleri düşün
amayinedeiyiilerledim Nezisozturk07 bende amniyosentez yaptırdım inşallah temiz gelir 🤲🏼 burda yazdım sakinleşmemde çok etkili oldu annelerimiz☺️
Nezisozturk07 Neslihankrhmt ultrason yorumu doktorun iyi demişti hatta bu fetal DNA için örnek alan bayanda doktoruma sordu ultrason da sorun var mıydı diye hayır ultrason iyi demişti. Ay çok sağolun bu arada ❤️