Aysee04- Şimdi 5 gündür kimyasal gebelik yaşıyorum öyle bir kanamam olmadı az kahverengi şeklinde geldi ve şimdi ise hiç bir şey yok, bne daha sonra adet olavak mıyım yada ilişkiye girsem gebe kalabilir miyim
Bbk88 Aysee04- kimisi hemen kalıyor kimisi 7 ay sonra kimisi 1 sene sonra belli olmuyor ama hemen kalan çok var bennde kimyasal geçirdim 5 ay oldu kalamadım daha