Tazeanne68 Kızlar son kontrollerde doktor doğumun tahmini şu zaman olur bu zaman olur diye bisey diyor mu
Aysee1123 Tazeanne68 Benim doktorum 39 u bulur demişti 39+3 te doğurdum. Zaten bir sorun yoksa tahmini doğum tarihi belli oluyor
Tubatgn Tazeanne68 Hayır, bebek ne zaman isterse o zaman geliyor. Ya da senin suyun bitiyor farklı durumlarda yatış verilip doğum başlatılıyor.
Cerkes6019 Tazeanne68 canım rahimde yumuşama olsada açılman olsada bebek ne zaman isterse o zmaan oluyor benim 1 cm açılman var dedi 1 haftaya dogurursun demişti ama öyle olmadı 1 hafta geçti sonra nişan geldi o şekilde gittim
Nnoktaa Tazeanne68 son kontrolümde daha var 15-16 ocak gibi gelir dedi doktor.. yani 40. Haftasında. Ama benim oğlum tam 38. Haftasında 31 aralık sabahında geliverdi 😂😂😂😂
Tazeanne68 Tubatgn onu biliyorum da hani hiç bir durum yokken rahim ağzı kısalığı yumuşama vs durumuna göre tahminde bulunuyor mu diye merak ettim
Tubatgn Tazeanne68 37de 2 cm açıklığım vardı. Doktor istersen yatışını vereyim ama doğum ne zaman olur bilemem. Belki bugün belki 1 hf sonra belki 1 ay sonra dedi. Ve ben 41de doğum yaptım 🤗