Gmzgkck_ benim en düşük programım 30 da kuzum bende 30 da yıkadım 12 dk ıslak kaldı bir turda sıkma yaptım tamamen suyu gitsin diye değişik biraz makinam küçülme açılma yırtılma falan olmadı banada yırtılır açılır falan keşke 40 60 arası yıkasaydın dediler bazı kıyafetler üzerimde 60 derece yazıyor ama güvenemedim