Mervisimm07 ya doktor bana Bi kagit vermişti işte 2 li tarama diğer ay 4 lu tarama sonrasında detaylı ultrason, şeker yüklemesi, kan uyusmazligi iğnesi, sonrasında çatı muayenesi sonrasında rutin kontrol calisiyorsan çalışabilir çalışamaz raporu vs vs. Ben mesela 30+0 oluyorum yarın. Daha 3 hakkım var. 2 ve 4 lu detaylı yi ve genel rutin kontrolleri yaptırdım özelde. Şeker yüklemesi ve kan uyusmazligi iğnesini devlette yaptırdım sonuçları doktoruma attım. Detaylı yi karşılamıyor 1.500 e yaptırdık biz diğerlerini karşıladı ama taramaları yani. Kalan 3 hakkım da doğuma kadar yeter diye düşünüyorum belki 1 muayene ücreti öderim gibi 😂 ilk haftalar 3 4 kez gitmişim acemiyim bide ilk gebelik merak ediyoz kalp atisi kese gorme cinsiyet öğrenme derken gitti hepsi😂😂