seydaaorhnn 37+2 yiz karnım daha aşağı inmedi. Ne zaman iner acaba ve indikten ne kadar süre sonra doğum oluyor. Bilgisi olan var mı ?
Nesfur41 seydaaorhnn 40 oldum hala inmedi 😂😂😂 karnın inmesi demek zaten beneğin kanala girmesi demek benim ki daha girmedi 😂
Dnss0050 seydaaorhnn benim 6 aydan beri aşağıda karın 2.hamileliğim ama bebiş dönmüş değil kanalda da değil 36.haftadayı
seydaaorhnn Demekki 40 ta da daha inmeyebiliyormuş.Ben de benimki neden inmedi acaba diye düşünüp duruyordum ☺️ bi de indikten 1-2 hafta sonra anca doğuyormuş, ne kadar doğru bilmiyorum tabi de 😀