karaguzelirem_ Siteye çok geç stok girişi yapıyorlar ya eğer İstanbul da oturuyorsanız direk gidip avm den mağaza dan bakmanızı öneririm, ben artık stok bekle bekle zam gelicek diye vadi İstanbul’a gidip oradan satın almıştım