Neslihankrhmt Erken gebelik testi yaptım hafif silik ve normal gebelik testi de çok hafif gölge gibi çıktı regl de olmadım yarın sabah kan vereceğim 🥰 birbirimize dua edelim inşallah kızlar ❤️❤️ yarın kan verecek var mı başka
hyena Neslihankrhmt benmde regl günüm çarşamba test yaptım kast erken ikisinde aynı koyulukta çıktı hatta kaset daha pembe göründü Salı randevum var inşallah