unalelif Bugün 39 haftalık olduk tam, normal doğum gözüküyor 1 cm açıklık vardı dün kontrolde tecrübeli anneler neler öneririsiniz 🥰
01180322 unalelif 40+3 olduk zar zor iki cm var 🥹 Nişan yok hiç bir belirti yok sadece belim çok agriyo
unalelif Minigiim-vebenn52 yavaş yavaş iniyor kanala diye söyledi doktorum dün alttan muayene de ☺️ pilates topu üzerinde zıplama, ananas hurma yememi söyledi merdiven in çık dedi
Firstmomfirstchild Minigiim-vebenn52 ya seni postlarda cok görüyorum, dogum hikayeni cok merak ediyorum. Hadi insallah hayirlisi ile doğur 🥰
cnsuozz Benimde aynı 39 haftalık hamileyim ne zaman doğurcam merak ediyorum sancım felan da yok ilk gebeliğim 😂😂😂
unalelif cnsuozz benimde ilk gebeliğim sancı vs bende de yok, ne zaman olacak merak ediyorum doğrusu bir de etraftan hala doğurmadın mı baskıları 😂 bir avazda sağlıkla doğsunlar inşallah 💕
unalelif 01180322 İki cm olması da bir şey belki bir anda hepsi gelişir açılmalar ilerler 💕 doktor kontrolünüz ne zaman
01180322 unalelif iki günde bir çağırıyorlar ama iki cm bile zar zor dedi doktor çok afedersiniz ikinci parmağı zorluyorum diyo. Cumartesiye kadar gelmezse sen gel suni ile başlayalım dedi🥹
unalelif 01180322 inşallah cumartesiye kadar açılır suni sancıya gerek kalmadan 🥰 kolaylıkla doğuralım inşallah 💕
Minigiim-vebenn52 Firstmomfirstchild ay teşekkür ederim İnssllah hepimiz bir avazda doğuralım bende çok merak ediyorum nası bişi olcak bana suni alıp ağlicsm yerlere yatıcam diye düşünüyorum 🤣🤣 rabbim kolaylık versin inşallah bakalım yarın kontrolüm var ne açıldım ne nişan geldi ne başka bişi 🤣 zaten perineyi de beceremedim öbür egzerzisleri de kalkıp yapiyim diyorum sonra yatıp kalıyorum 🤣 bilmiyorum bacım nolcsk bu gidiş 🥹🥹🫶🏻