sehrengiz_8 Merhaba kızlar ikinci doğumda özellikle şiddetli bir karın ağrısı oluyormuş herkes yaşıyor mu yoksa bir halk uydurması mı etrafta duydukça korkularım arttı sezaryen ağrısından daha zor diyorlar..
sehrengiz_8 Lutfiye20 amin inşaAllah sezaryen ağrısından ziyade bu ağrı çok farklı ve ağrılı genel herkes ağrıdan ağladım diyor