Son 24 günüm hâlâ yapıyorum ama hep dikkatliydim, ağır kaldırmadım tabureye çıkmadım vs. Doktor aksini söylemedikçe bir sıkıntı olmaz yapmakta. Bu arada ben de hiç hoşlanmam ev işlerinden, bunun için kolaylaştıracak şeyler buldum. Kablosuz süpürge, buharlı temizlik makinesi gibi. Evimiz çok büyük ve maalesef bulunduğumuz şehrin havası çok pis ve tozlu. Mecbur temizlik yapıyorum hem de sık sık 😂