Misal5 Kızlar selaam :) Gebeliğin başından beri sadece tek doktora mı gidiyorsunuz ? Ultrasonda cihazdan cihaza ya da doktora göre ne gibi farklar oluyor ? Ya da bi özel bi devlet falan mı yapıyorsunuz ?
asell13 Misal5 bi özelde dr gidiyorum bide klinikte profa gidiyorum tabi kliniğine gittiğim drn cihazı daha net dr daha bilgili ama doğum yavaştan yaklaştı artık tek dr la ilerleyecem klinikteki drla
Tubatgn Misal5 Üniversite hastanesi takipliydim. 3 farklı doktor görüyordu. Ama hiç biri diğerinden farklı bir şey demedi. Sadece bir tanesi cinsiyeti kız olarak gördü. 28 ya da 29 hf falandım. Dalga mı geçiyorsunuz demiştim, kadına. Ama onun dışında bir sorun yaşamadım.
aslhnkrts9 Misal5 6 aylık olana kadar devlette tek doktora gittim doktorum hastaneden ayrıldığı için devlette kime sıra bulursam ona gidiyorum artık biraz riskli gebeliğe döndüğü için özele de gidicem mecbur
Misal5 Tubatgn Peki kızlar ulturasonlar birebir aynı mı ölçüyor ? Yani her gittiğinizde kilo boy kaç günlük eşit mi çıkıyor
Misal5 tugcesakzci Peki kızlar ulturasonlar birebir aynı mı ölçüyor ? Yani her gittiğinizde kilo boy kaç günlük eşit mi çıkıyor?
Kevserehdhd Hem devlet hem özeldi ama devletteki doktorumu daha çok sevdiğim için özeli bıraktım dogumu napicam hiç bilgim yok
Misal5 Kevserehdhd Peki kızlar ulturasonlar birebir aynı mı ölçüyor ? Yani her gittiğinizde kilo boy kaç günlük eşit mi çıkıyor?
scucer Misal5 doktorumu cok seviyorum o yuzden tek doktora gitmeye çalıştım hep bir tek cinsiyet icin o sıra randevu bulamamistim baska doktora gitmek zorunda kaldim bi daha gitmedim 🤭
Misal5 scucer Peki kızlar ulturasonlar birebir aynı mı ölçüyor ? Yani her gittiğinizde kilo boy kaç günlük eşit mi çıkıyor?
2prensesannesiiii Misal5 bi özelde bi devlette yapıyoru kontrol 2 li tarama için devlete gittim mesela hem ikili yapıldı hem muayene oldum çarşamba özele gideceğim sonuç çıkar mı bilmiyorum ama bakalım belki ense kalınlığı ölçümü yapar bide ultrason kağıdı da alırım üstüne cinsiyet tahmini de yapar belki🥰
Kevserehdhd Misal5 genelde aynıydı benim canm vall özele gittim başka yüzüme bile bakmadı bende devletten devam
Yeliiizzzz Misal5 başından beri tek doktora gidiyordum sonrasında bir doktor görüşü daha almak istedim farklı hiçbir şey söylemedi boyu kilosu tabiki farklıydı büyüdüğü için ama bir hafta ileride olduğunu söyledi kendi dokturuma yeniden gidicem bunun için
Cankuss35 Misal5 valla devlette cihazlar eski ama yeni devlet hastanesiyse güzel olabilir onun dışında hem özele hem devlete gidiyorum ama özelde çok pahalı doğumlar napcam bilmem 😂
amayinedeiyiilerledim Misal5 tek doktora gidiyordum. Şimdi 3 ayrı yerde kaydım oldu🙄 devlet, tıp, şehir hastanesi. Tek doktorda kalmak isterdim ama kesinlikle. Allah sağlıklı doğumlar, evlatlar nasip etsin hepimize 🤲🏼🌹