Ben enox 4000, kullaniyorum muadili, Bagkur borcum oldugu icin , hastaneden girisimi analık hali, analik hakki olarak yaptirdim doktor yonlendirdi. Receteyi de barkodlu olarak degil eski usul kagida yazilip kase imza ve analik hakki/hali yazdiriyoruz ,eczane o sekilde girisimi yapiyor , 1/8ini oduyorum 800 kusur igne fiyati 100tl odetiyor sistem.ayrica sgk da bagkur da karsiliyor. eczacinizi degistirin derim.