Nehirrrnill Herkese selamm. İnnovita ovülasyon testinin 3.denemesindeyim ve 26 ocakta test yapıcam. 1.5 yıldır da korunmasız ilişki oluyor ama yine de hiç gebelik oluşmadı. Benim gibi olanları beklerim dertleşme postu olsun
Erva18 Nehirrrnill canım bende 1 yıldır deniyorum 1 hafta önce hsg çektim 8 gün var adete bat 22 bende belirti yok ama tek tüpüm kapalıymış moralim bozuk bekliyoruz hayırlısı
Ecem0707 Nehirrrnill bende bu ayın 2 sinde ilaçlı rahîm filmi çektirdim adet günüm 20-21 hayırlısı olsun bende polikistik over var 1 kere aşılama yaptırdık tutmadı Isparta’da şimdi Gaziantep de özel hastanede tedaviye başladık iki tüplerim de acıkmış su an sadece mide bulantısı ve baş dönmesi var büyük ihtimalle yan etkisi diye düşünüyorum
Gzd39 Erva18 tüpü kapalı olanlar süt maydonuz buharı yapiyorlar yapıp deneyp hamilelik elde eden çok deneyin isterseniz
Sinemm68 Nehirrrnill benim de 29 ocak ben de hep düzenli olurum ovülasyon gününüz ne zaman oldu takip ettiniz mi acaba
Nehirrrnill Sinemm68 evet yumurtlamam 2 gün önce oldu ertesi günde yumurtam çatladı.14 gün sonrası gebelik oluşmuş oluyor tuttuysa eğer o yüzden 26 ocakta yapacağım
Sinemm68 Nehirrrnill aa benimde iki gin önce gösteriyor ama acaba testte hata vardı testiniz varsa bana resim atabilir misiniz
Sedef0 Merhabalar konuyla biraz alakasız regl günüm 7 ocak ama olmadım cuma günü kan tahlili yaptırdım sonuç negatif gecikmenin 7.günü bugün acaba nedeni nedir😕
Nehirrrnill Sedef0 merhaba, mevsimsel olabilir stres olabilir ya da ilaç kullanmış mıydınız bu ay farklı olarak?
Ebbruc Sedef0 bazen stres, mevsim değişikliği, başka etkenlerde sebep oluyor ama hamilelik düşünüyosanız geç döllenme de olabilir
Ebbruc Sedef0 geç döllenme de olabilir, kendinize dikkat edin yine de ağır vs kaldırmayın çok eğilip kalkmayın. Ben adet gecikmemin 18.gününde öğrenmiştim hamile olduğumu 1.5 yıl önce