Kızlar merhaba daha önce anlatmıştım 3 yaşında oğlum var kayinvalidem ve gorumcem sorumluluk almak istemiyor durmaz bizde diyorlar o yüzden doğumda yanımda olacak annem eşim ve oğlum eşim ikna edebilirse eve getirecek o gece ikisi beraber kalacaklar fakat ikna edemezsek hiç doğumda ilk çocuğuyla kalan oldu mu nasıl bir süreçti