Kızlar bisey merak ettim.Devlet hastanesindeki ultrasonlarda bebekte bi sorun varsa anliyolar mi acaba hani makineler eski falan deniliyo ya ben genelde devlete gittim gelişimi normal diyolar ama acaba neleri görebiliyorlar bu ultrasonda merak ettim belki fikri olan vardir..