Kızlar ara lekelenme şikayetim 1 aydır devam edıyordu doktora gittim duphaston verdi kullandım ve lekelenmem kesildi bugun bıraktım doktorun demesıyle fakat tekrar lekelenme başladı açık pembe leke henüz 15 gün kullandım ve ilk kullanmam bu durumu yaşayan yada ilacı kullanan kızlarım sizin ara lekelnme tedavınız nasıl oldu geçtimi bu ilacı kullanan varmı lütfen yazabılırmısınız 🙏