Azizeozcn ilk gebeliğimde normal olmuştu 2. Gebeliğimde epidural of çok rahattı herşey normal doğum gibi ama acısız yani çok çok hafif bir sancı hissettim şuan 3. Gebeliğim 37 haftadayım rabbim kısmet ederse kesinlikle epidural yapıcam çünkü normal epiduralsiz doğum beni maf etmişti gerçekten 8 sene geçti ama saniye saniye hatırlıyorum 🥺 …