rabisskocc Sjjsjs bildiğim kadarıyla vajinal ultrason sonrası lekelenme tarzı oluyor ben hiç olmadım ama siz yine de doktora danışın
Sjjsjs Fdmgnr kasık ağrım için gitmiştim 21.haftadayım vajinal ultrason yaptı o yüzden enfeksiyon olduğunu söyledi eve geldiğimde kanama oldu
Pamuk Sjjsjs Enfeksiyon kanama yapıyor.Ben her hafta vajinal ultrason oluyorum ama hiç kanama yaşamadım.