Merhaba hanımlar bi kaç sorularım var
1-eşimle birlikte 2-3 de birlikte oldum ve 7 sinde ve bu sabah yine birlikte oldum baktım hasta olmadım
2-reglim düzenli normalde hep uygulama tarihine göre olurum bu ay normalde ayın 10 da olmam gerekliydi 5.Gün bugün
Geçen gün kaset gebelik testi yaptım negatifdi dün de erken gebelik testi yaptım tek çizgiydi şimdi karnım çok tuaf adetim normal de düzenli
3-bel ağrım var da var
4 her hangi bir akıntı da yok hatta hiç yani
Bana akıl filir verebilirmisiniz şimdiden teşekkür ediyorum