Peliinnnni Yatak odamda yer sorunum yok Satıcı park yataklarda polyester bazı bebeklerde alerji durumu yapabilir dedi Beşiklerdede bebekler hareketlenince ayağa kalkma durumları oluyormuş düşme vakaları yaşanabiliyormuş Sizlerin tercihi ne oldu merak ediyorum
1erkekkannesiiii Peliinnnni park yatak aldık yatağını ayrı özel olarak bebeklere özel olandan aldık. Biraz büyütüp tutunmaya başlayınca park beşiği açıp altına aldık yatağı kademeli çünkü düşmesi de imkansız oluyo kalksa da yetişemez 🥰 1 yaşında hala kullanıyor 1 sene daha yatsın sonra korumalı bazaya geçeceğim ins
cokbilmismom Peliinnnni park yatak kullanıpta ondan dolayı çocuğu alerji olan hiç duymadım 🙈 bende park yatk aldım ayricada oda yaptığım için anne yanına ahşap beşik almaya gerek duymadım çünkü park yatak daha portatif
Daisyy000 Peliinnnni Kesinlikle park yatak çok konforlu. Alerji olayını hiç duymadım. Çevremde çok kullanan var herkes memnun
merhabamelek Peliinnnni Ben kızıma park beşik aldım Şu an üç yaşında ve kesinlikle iyıkı almışım diyorum İki kuzenim var onlar normal beşikaldı ve çocuklar büyüdükten sonra pişman olup park yatağa döndü Çünkü hareketlendikten sonra biraz sıkıntı oluyor
Peliinnnni 1erkekkannesiiii sanırım bende park yatağa daha sıcağım şuan Görüntü olarak beşikler çok daha şık ama güvenlik kısmında güvenmesi zor Biraz daha araştıracağım bildiğim kadarıyla aşağıya doğru inen kademeli beşik yok
1erkekkannesiiii Peliinnnni aynen öyle ayrıca taşımak kolay park beşiği çok hafif. Ben bazen salona taşıyordum bazen yatak odasına. Ama beşik taş gibi taşıyamazsın da kademesi yok yani ben hiç normal beşik bakmadım
bkt_bll3 Peliinnnni canım valla park yatak al biz beşik aldık ilk oğlum hiç yatmadı bile zar zor yattı anne yani beşikte yattı ikinci oğlum şuan beşikte yatıyor bizimki büyüyen yatak olan beşik 2 yaşında beşikte yatak ayağa kalkıyor yanındaki dolaba çıkmaya çalışıyor hep.gozun üstünde olacak yatağın yanına minder koyuyorum
Peliinnnni Çok teşekkür ederim yanıtlarınıza Park yatak daha mantıklı o halde marka model araştırayım ben iyisi Ayağa kalktığında içinden atlamama sarkmaması önemli allah korusun