ezgi7 selam arkadaşlar. Cybex mi yoksa Bagi neo mu? aranızda bu bebek arabalarıyla alakalı araştırma yapan ya da kullanan var mıı?
Mommys20 ezgi7 ben pierre cardin opera aldım ama bagi neoya da bakmıştım bu ikisi arasında kalmıştım pierre cardin pusetli olduğu için fiyat olarak daha iyi gelmişti o yüzden onu almıştım
mrv1903 ezgi7 Evet çok rahat dönüyor gerçekten. O anlamda çok kullanışlı. Tabi bebekle denemek lazım 🤷🏻♀️