ACAR19 Merhabalar ben 10 haftalık hamileyim ilaç kullanmada çok sıkıntı çekiyorum daha doğrusu hap yutamiyorum ama ona rağmen çocuğum için içmeye çalışıyorum .doktor a da söyledim ama ilaçları kullanmana devam et dedi birde demir hapi ve folik asit hapini kullanıyorum fplik asit koktuğu için zor içiyorum ilaclarla ilgili Bi öneriniz var mı bu durumda ne yapabilirim gebelikte ilaçlar 9 ay boyunca mi kullaniliyor
tugcesakzci ACAR19 ben demir hapı, multivitamin, magnezyum, folik asit ç, d vitamini kullanıyorum 36+5′im. Normalde folik asiti 12. Haftada kesiyorlar multivitamin başlıyorlar ama ben epilepsi hastası olduğum için nöroloji kesilmesine izin vermedi.
bukizanne ACAR19 ay o kadar çok içtiğim ilaç var ki bazen şaşırıyorum acaba içtim mi içmedim mi diye 35+4 haftalık olduğum halde zorlanıyorum bazen 🙂 normalde asla ilacı düzenli kullanan biri değilim ama bebeğim için kullanmaya devam 🤰🏻 🫶🏻 ilk 3 ay folik asit kullandım d vitaminiyle beraber sonrasında omega3 d vitamini magnezyum b12 demir kullanmaya devam ediyorum doğum sonrasında da bir kaç ilaca daha devam edecekmişim
Yenianne6706 ACAR19 demir hapının şurupları var ben şuruplarını kullanıyorum. En azından demir konusunda şurubuna geçebilirsiniz :)
Lagertha_ tugcesakzci hangi folikasiti kullanıyorsunuz? Perinatolog bana da 4mg folbiol demişti ama folbiol 5mg olunca kafam karıştı