Aysekrdnz42 Erken dönemde gebelik tansiyonu çıkan varmı ne gibi yol izlediniz 10 haftalık 14/9 cikiyor
Ummuhan-ckr Aysekrdnz42 lütfen ihmal etme benimde 20. Haftamda başladı ilaç verildi yine yükseliyor ama sürekli kontrol altındayım idrarda protein testi felan bakılıyor 35 olduk çok şükür.yüksek tansiyon bebeğe zarar verebilir lütfen dikkat et
Minigiim-vebenn52 14/9 doktorlar için sınır kabul ediliyo dikkat et canım tansiyon takibi yap sürekli ve doktoruna söyle ilaç başlatabilir risk görürse
Aysekrdnz42 Teşekkür ederim alfamed alıyorum sabah akşam daha dün basladim ilaca yolun başındayım tereddüt ediyorum limonlu su falan içsem olur mu