Heycanlianne_41 YesimAykut Rabbim isteyen herkese tez zamanda nasip etsin bir sınav içindeyiz inşallah bu sınavdan sağlıklı hayırlı şekilde sonuçlar alırız🤲🏻🤲🏻
Heycanlianne_41 gizem-cbn siz seyirme olduktan ne zaman sonra gitmiştiniz yarın hastaneye gitsem belli olurmu acaba
gizem-cbn Heycanlianne_41 benim adetimin üzerinden 10 gün geçmişti pcos olduğum için sıradan gecikmedir diye düşünmüştüm sonra idrar testi yaptım
Beybitooo Heycanlianne_41 ay asla ümit vermek istemem ama benimde hamile kaldığımda karnım seyirmeye başlamıştı hatta geceleri hep sağ kasığımın üstü seyirirdi ben hamile kaldığımdan emindim dedim heralde yerleşiyor ondan oluyor
Gmz09 Karın bölgemizden geçen damarlar var sırt üstü yattığımızda ya da bazen fazla hissedebilir.Büyük ihtimalle hissettiğiniz şey bu.Gebelik istiyormuşsunuz umarım gerçekleşir.
Heycanlianne_41 Gmz09 Amin inşallah ama bu öyle birşey değil nasıl yatarsam yatayım belli aralıklarla karnımda bişey sürekli atıyor
Ebruli6 Heycanlianne_41 yumurtlama donemimden sonra boyle kasigimda kalp atisi gbi kalp atisi degil ama biliyorum pit pi bisey atyo gibiydi ozellikle gece yattigimda sirt ustu cok hissediyordum
Heycanlianne_41 Ebruli6 ya benim yumurtalama dönemim ne zaman bilmiyorum ama adetime 10 gün kala tekrar gebeliğe karar verdik başladık ama olmaz heralde diye düşündük şimdi böyle bir belirti olunca heyecanlandım ☺️ adetime 2 gün kaldı