Merhaba benimde ilk kızımda 6. Haftada başlayan kanama ile yatış önerildi evde iğne ilaç aynı kullandıklarını idi yemek lavabo dışında kalkmadan yatıyordum şuan 2. Gebeligim yine kanama şikayeti ile gittim iğne ve ilaçlar ile yatış önerildi 2 aydır yatıyorum şuan 13 haftalik çok şükür kahverengi leke genelde içeride beklemiş kan diyor doktorlar ama herkesin hamileliği farklı doktorunla iletişim halinde ol bol su iç dinlen aklına kötü birsey getirme sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerinin inşallah